A new era.

Yes, dags att ta upp bloggandet lite igen då. Ni som följt min Inlondon blogg vet ju vad jag pysslat med senaste tiden. Ni andra, jag har bott i London feb-juli detta år och nu på sön 22/8 börjar nästa äventyr-flytt till Växjö för att plugga till Sjuksköterska i 3 år.SPÄNNANDE!!
Blir kort inlägg här, sitter på jobbet (timvik.på neurokirurgen) med slitenhet och knappt någon sömn i kroppen..
Jag och Ida åkte till Norrköping igår för att gå ut på Hugo´s, men först hamnade vi hemma hos Andreas och där var även 2 av hans polare :) Vi somnade väl runt halv 4-4 imorse kan jag tro, upp strax efter 08 för att åka pendeln och efter det hann jag med 1h till sömn innan det var dags för jobbet :) Så denna helg består av att jobba 06:45-15:00 både lördag och söndag, och direkt efter att jag slutat på söndag, ska jag och pappa fara till Växjö!
Dock inte till en egen studentlägenhet, utan till snälla Emma och hennes lägenhet på campus. Tur jag känner henne, för annars hade jag stått totalt utan boende!! Hlet omöjligt att få tag i nåt vettigt och ändå har jag letat febrilt i ett par månader nu. Men jaja, sånt som löser sig med tiden, hade dock varit skönt att ha sitt egna näste redan från början :)
Så from måndag är jag Växjö-bo och hela nästa vecka är det inspark för oss Uni-studenter!! Ska blir riktigt skoj att upptäcka en nya stad och framförallt se vad studentlivet har att bjuda på. 30 aug sen, då drar plugget igång på allvar, blir ju intressant att se om jag minns hur man pluggar...

Nae, nu ska jag kämpa mig igenom de sista 2 ½ timmarna på jobbet denna fredagskväll. Hör musiken i bakgrunden från Linköpings stadsfestival, snacka om tur med vädret ikväll:)

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0