Hard work work.

Då har man hunnit fylla hela 21 år sedan senast jag skrev. Känner mig ett dugg äldre, men nu är jag faktiskt ÖVER 20årsstrecket..knasigt!
Åkte hem i torsdagskväll och stannade till måndags, då jag fick köra ner med ena bilen hit, med Emma och hennes lille hund Zammy som sällskap :)
Fredagen tillbringades på att skriva kontrakt med Sara, som ska hyra lägenheten hemma i stan, smidig lösning måste jag säga. Efter en fika ihop, drog jag mig hemåt ett par timmar, innan det var dags att hänga i stan med några coola människor för att festa loss!!
Lördagen blev det att duka fint långbord då syrran med man och barn, moster med man och morfar kom och hälsade på för att fira mig och brorsan :) Roligt att träffa alla igen, blir sällan nuförtiden.

Dessa dagar nere i Växjö har runnit iväg, då vi skrivit klart eximinationsarbetet tills den 12/10. Så förmiddagar och kvällar har tillbringats hemma hos Matilda med att få ihop allt till en bra o intressant text. Igår kväll, eller nästan natt, skickade vi in det och SÅ skön känsla!! Nu är det bara att plugga in det och sedan skriva ihop vårt opponeringspaper på den grupps arbete vi blivit tilldelade.

Ikväll ska jag hem till Emma och käka, hon har varit hemma ett par veckor så dags att snacka lite :)

Imorgon är det så dags för min ROCKFEST, för att fira födelsedagen med folket härnere!! Ska bli riktigt kul. Så idag har vi varit inne i stan och köpte lite fejktatueringar m.m.
Hittade även en peruk och en stoooor låtsasspruta att ha på halloweensittningen som är om ett par veckor.
Då ska vi ha sittning tillsammans med socionomer och poliser, KUL!!

Men nu ska jag röja undan här hemma så jag slipper städa imorgon :)

So long.



Team Svensson under nollningen :)

Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Du har haft din fest, o vi har just vinkat av Cricko o Karl - Johan. De har åkt hemåt, för att se Anna rida dressyr tävling. Hon tävlade även igår o det gick väldigt bra! Grattis till Cissis " lillasyster" i Stockholm! Idag blir det en blandad dag, med olika sysselsättningar, ute är det mulet o höstlikt, kanske för att det är höst?! massor av lönnblad ligger på marken, det känns mysigt på sitt sätt. Ha det gott Fiffelina! Kram

2010-10-10 @ 10:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0