Rockfäääst och pluggeri

Första gången någonsin jag haft eximinationsseminarium och det var igår. Vi hade skickat in ett opponeringspapper på en av smågrupperna och detta diskuterades sen i stora sem.gruppen. Gick alldeles utmärkt och inga nerver innan :) Dock får vi inte reda på betyget förrän den 2/11 så lite segt.. Men vi firade med att åka in till stan och köpa väckarklocka till mig och present till Matildas pappa.
Emma har någon slags redovisning och rätt stor verkar det som, så igår gick jag över med chili con carne och då jag har hennes extranyckel klev jag in innan henne och gjorde sallad och dukade iordning, rätt schyst att komma hem och middagen står på bordet!! Men vi gjorde ett rätt bra byte, jag fick ju se Sverige-Holland på teve.

Idag har jag suttit och läst ett kapitel i " sensibilitet och reflektion" inför föreläsningen imorgon samt en artikel om sjuksköterskans roll och hur den har ändrats. Nu är tanken att jag ska börja renskriva lite anteckningar på datorn, blir lättare att plugga in till tentan med fina meningar och dessutom så matas ju faktan in i huvudet en extra gång när jag skriver den!

På lördag morgon är det då dags för mig att åka med tåget till Göteborg för att träffa Steve, grannen från London!! Snacka om snabbvisit för honom, lördag förmiddag till söndag kväll, men ska bli jättekul att träffa honom :) Tanken är väl att gå på ngåt museum och strosa runt i staden, jag har inte varit inne och faktiskt gått i Göteborg på några år så det ska bli skoj. Kvällen bjuder säkerligen på utemiddag och krogbesök!

Sjukt vad tiden går fort ändå..Mitten av oktober redan och fram tills tentan 4/11 har jag fullt upp med plugg och jobb och annat smått o gott, men jag gillart :)

Nu ska jag fortsätta med mitt skriveri så jag faktiskt gör det jag är här för: studera.




Jag och Emma från rockfesten hos mig i fredags!

Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

VARFÖR KOMMER DET INTE NÅGOT NYTT!!??

Det här har jag ju läst!

Nåväl, jag vet ju att Facebook har mycket högre prioritet, men jag vill inte vara vän med alla möjliga o tvingas veta en massa saker, som jag inte vet vad jag ska göra med!

Jag ska nog starta en anti - face book saite!

Det här är bra för mig.

Men jag vill inte att du Cissi, ska skriva på alla möjliga ställen.

Träffa vännerna live - o skit i resten!

Teknostressen är här för att stanna!Säger stresspedagogen Gunilla.

Finns det någon mer som läser den här sidan? Verkar inte så, eftersom ingen skriver inlägg.

Kram till Cissi från en halt o hes morsa

2010-11-03 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0