Hälsa och Lidande

Idag ringde inte klockan. Tur kroppen på något sätt känner på sig att man faktiskt sovit för länge. Jo,jag tackar ja. Halv 9 vaknade jag och behöver cykla hemifrån kvart i 9..så på med kläder, splascha med vatten i ansiktet och springa ut! Men jag hann, tom före dem som vaknat i tid. Rätt slapp, men lång dag, 9-16. Vi har fortsatt diskussioner om hälsa, vårdande, lidande och livsvärldsperspektiv. Rätt "lätt", mycket förstår man ju utan att behöva tänka alltför hårt.Skönt att det finns såna stunder också!
Igår körde vi tacokväll hos moi, mums :) Ikväll blir det att läsa och stryka under i en artikel inför imorgon och sedan ska vi hem till Västerviks-Matilda på måndagsmys.

Bokat tågbiljett hem nu med, så tors-mån besöks Linköping :) Blir härligt att träffa familjen och lite vänner OCH fira födelsedagar. För jo, brorsan fyller på lördag, jag på söndag och systerdottern på tisdag!! Lika bra att vara samlade allihopa!
Den 8e oktober ska jag ha födelsedagsfest härnere, så den fredagen går i Rockens tema så då  blir det svartmålat, slitan kläder och cool attityd här på Stallvägen, ska bli riktigt skoj.

Nu ska jag läsa innan mat ska lagas och jag ska ut i stormen och gå hela dem säkerligen 400 metrarna hem till Matilda!




Jag och Louise hemma hos Simon, Matildas pojkvän, i lördags :)

Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Vi kommer precis från Gredins. Mysigt sällskap, god mat o dryck! Anders skjutsade oss åt bägge håll.

Jag fick en sax för vänsterhänta - den första i mitt liv! Dock glömde jag den i Skogslund.

Jag har världens träningsvärk i ryggen, efter vattengympan igår! Vi hade ännu en vikarie igår, men det gör inget - även denna vikarie hade ett jätteroligt program! Imorgon onsdag ksa jag baka på f.m. E.m. tänkte jag tillbringa ett par timmar på företagarmässan i Cloetta Center. Tänkte se om jag kan införskaffa ett par kunder. Tar med mig broschyrer och visitkort, så får vi se hur det går.

Vi ses snart! God natt från mamma o pappa

2010-09-28 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0