Ica Maxi o seminarium

Jajebulan, har vi haft våra två första seminarium och det hamnade direkt efter varandra, rätt skönt ioch för sig at vara klar med dem :)
Gick alla tiders, vilket jag visst redan innan, men det ska ju ändå göras. Tror dock att det gjort mycket att vi setts i gruppen så pass många ggr innan och diskuterat det på internet.. Båda sem.lärarna var jättenöjda med våra diskussioner och tyckt vi hittat och förstått fakta bra!! HEJA GRUPP 1 :)

Efter det bar det av till Ica Maxi för Tilda hade bil, gott!! Så precis hemkommen efter lite Ica Maxi-shopping och klädesshopping för de andra tre, inget för mig..hör på den!
Så nu lyckades jag komma ihåg att köpa bikarbonat så i ugnen håller brödet på att gräddas, mums!
Vid 18-tiden ska jag, Tilda och Louise hem till Ida och käk måndagsmat. Vi bor alla i varsitt Stuborshus men inte långa avstånd, jag ahr ca 50 m att gå, precis lagom.. sen blir det nog hem till Jonas, vår hjälte, som skaffat hem "Den gröna milen" till oss töser :) Tyvärr blir han så illa tvungen och se den då vi invaderar hans lägenhet!!

Även hunnit med två samtal till VC här i Växjö...förlåt mamma du som jobbar på VC, men servicen på denna är KASS!! Kunde lika gärna prata med någon som tror man är 5 år och slår dövörat till, suck säger jag bara. Men på torsdag efetrmiddag tiggde jag till mig en läkartid, igen, för att bli undersökt ordentligt!!

Annars då? Ja, lugnt med plugg denna helg. På fredag kommer både csn och löning för min del, så DÅ ska jag faktiskt unna mig lite shopping till både lägenhet och mig själv :)






Jag och Louise utanför ett ställe som vi skulle besöka på vår stadsvandring under nollningen :)

Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Hmm, något försenat inlägg kanske?! Alltid roligt med bilder!

Vårdcentral.......det finns alltid 2 sidor av saker o ting. Jag har full förståelse för din frustration.

Vårdcetraler fungerar olika bra - den VC du har kontakt med kanske är bra, eller......

Se`n vore det bra om människor inte ringde sin VC om typ. skoskav, smår röda prickar som de haft i ett dygn, förkylning som startade i förrgår. Då blir det MER tid för viktiga samtal och besök.

Jag hoppas innerligt du får rätt hjälp, var det på fredag? Idag har solen lyst HELA dagen. Jag avslutade e.m. med att måla några staket stolpar i hundgården, pappa klöv ved. Imorgon måste han tyvätt åka hem på lunchen till hundarna, därmed blir han utan mat mitt på dagen! klockan är bara 21.30 - men vi är trötta o krypernu till sängs. Sov gott alla människor! Låt morgondagen bli en fin dag! God natt kram från mig.

2010-09-22 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0