Oh, it´s a beautiful day!


Ja, solen skiner, temperaturen ligger tunt 10 plusgrader, lite blåsigt. Hyfsat härligt väder med andra ord! Så varför sitter jag då inne med datorn i knät? Jo, för att jag precis ätit lite lunch och ska låta den landa i magen innan jag går ut och går en sväng :)
Köle och jag har hunnit vara i stan o fixat lite, till exempel en liten present till kvällens festvärd, Oskar. Köle,Trädet,  Jag och Tilda ( och flera men inga vi vänner) ska hem till Oskar som är en av våra faddrar, på inflyttningsfest.. ska blir riktigt skoj och jag ser fram emot en rolig kväll!! Dock börjar den hemma hos Köle med lite käk och förfestande.

Praktikveckan har gått fort, eftersom jag var hemma mån+tis och sedan haft sällskap av Matilda. På tisdag är det dags för yrkeshandledning och mittbedömning, så tills dess ska jag skriva ihop ett dokumentation om en av vårdtagarna och hålla tummarna att jag skött mig hittills!

Ska se om jag ger mig på att färga håret nu i eftermiddag, om det hinns med. Då man som student inte gärna pungar ut 1300 på klipp+färgning ( ska så unna mgi det i sommar), så blir det 100 kr köpefärg från Åhléns istället, får duga för tillfället..

Ha en trevlig afton!




Såhär ser färgen ut, " pärlblond"- kommer dock inte bli så ljus men åt det hållet ialla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0