Sjukling och Shopping

Hej, hallå, tjenare!
Efter första praktikveckan hade jag sett fram emot en härlig helg fylld med sjöpromenader, fest och träning och så lie sovmorgnar.. Mhm, jo man tackar ja. Fredagkvällen bjöd på illamående som övergick till härlig magsjuka, eller vad det nu är för släng jag åkte på. Så fredag kväll-söndag eftermiddag bestod av ingen sömn, mycket spring på toa och utmatthet, tack för den!
Praktiken har inte velat ha mig hos sig nu måndag+tisdag pga smittorisken, ligger runt 48h om jag minns rätt. Så imorgon ska jag ta igen en missad dag och va på praktiken tills fredag :)
Har idag börjat äta mer ordentligt, inga stora tallrikar men börjar få tillbaka energin ialla fall. Jag och Louise har precis gått en sakta varv runt sjön, med en paus på bänken så jag kunde hämta andan..att man blir så svag på så få dagar, knasigt.

Eftersom jag inte orkat och inte velat röra mig så mycket utanför dörren, har jag istället sett till att sysselsätta mig lite med..shopping hehe. Ajaj, men det blir fina plagg till sommaren!!
Beställde en tunika från Nelly, som faktiskt kom redan idag :) Svår att förklara,men beige/vit/ljusrosa med resår i midjan. Sedan fick jag ett fint erbjudande av Ellos, 50% på en vara, två handduksset med 3 delar GRATIS! jag var ju bara tvungen att beställa något. Så från Ellos fick det bli denna kjolen och en glasflaska man hänger upp som värmeljushållare :)

NU ska jag strax cykla upp till Campushälsan och få min shot av intramuskulära injektion med min medicin. 1 gång/månaden känns dock lite lite, då jag har känt mig hängig ca 1 vecka. Och det blev kanske inte bättre av att vara magsjuk..så nu hoppas jag på att bli pigg och alert igen!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0