Bilrally och syskonhäng

Ja, shit imorgon har jag sagt till moiself INGET BILÅKANDE!! Suttit och kört fram o tillbaka, fram o tillbaka och betalat x antal parkeringsbiljetter senaste dagarna..dessutom kört till jobbert varje dag fram o tillbaka för att sen säkerligen vända inåt stan igen..jag klagar inte för jag älskar att köra bil, men när man ska köra SAMMA himla sträcka vareviga gång, då ledsnar jag höhö.
Såååå imorgon ska min nytankade, nydammsugna och nytvättade bil få vila inför den 27 mil långa resa som väntar oss på fredag..för på fredag, då blir det färd mot Växjö och campus igen :) Ojoj, nu börjar jag bli sådär sjukt pepp på att träffa alla nears and dears och dessutom dra igång kick-offen för alla de nya Sjuksköterske-Socionom och Psykologstudenterna som vi i styrelsen SMISK har hand om!!
Turligt nog har vi i T3 endast lektioner tisdag och fredag nästa vecka, då nollningen håller på från måndag-lördag! dygnet runt kan man väl dessutom säga haha..
Så mina kommande dygn blir packa, åka, handla mat, packa upp, träffa alla goingar, planera, festa, planera, handla och PANG POFF så är det dags för v 34 och nollning!!!
Nu sitter jag i sänga som jag hämtat hem från min besiktade och numera fd lägenhet här i Linköping..konstig känsla faktiskt då den funnits med länge, men ack så skönt att ha städning och utflytt gjord :D lyckades dessutom sälja in barbordet jag inte pallade skruva loss, till den nya hyresgästen..fjäsk funkar alltid.

Släkträffen var awesome, bilder kommer så småningom, eventuellt imorgon om bloggen hinns med då.
Så ostrukterat inlägg detta känner jag, men jaja, mycket att berätta men ingen ro att skriva..då blir det såhär!

Ska nog förresten inte klaga på mina 27 mil..brorsan ska köra ca 110 mil imorgon såatt..jag ligger i lä!


Här är en av låtarna som fått hamna på Cd skivan som kommer gå varm i bilen neråt landet på fredag!

Imogen Heap- Hide and Seek
http://www.youtube.com/watch?v=UYIAfiVGluk

klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0