Bring me everyone

Yessss, sista arbetsveckan har börjat för denna sommar!
Den började med ett kvällspass igår som gick bra, men med febrig kropp och förkyld näsa och mycket arbetsuppgifter så dog jag halvt om halvt..så sjukanmäld och hemma och vilar idag. Känns ju rätt så snopet såhär sista veckan men jaja. Så på FREDAG, sista arbetspasset dårå!!

Solen skiner, självklart, när man kanske inte ska strippa av kläderna och gassa i bikini..jag får sola inomhus under taklampan :) På tal om bikini, jag invigde min nya baddräkt nu i fredags, då jag och Bella hoppade i vattnet vid Kungsholmens strand..inte sådär supervarmt men väldigt svalkande och uppfriskande!!
Intensiva timmar från början till slut blev det hos Bella i Stockholm ,men var väldigt skoj och trevligt att träffas. Då denna tös och jag lyckas ses ungefär 1 gång i halvåret, var det ju på tiden! Det sköna är att vänskapen aldrig ändras och det känns som att vi sågs häromdagen, det tycker jag om!!

Om cirka 10 dagar befinner jag mig återigen nere i Smålandskogarna och på campus :) Känns riktigt skoj att få träffa alla igen och dra igång med nollning och eget plugg igen! Samtidigt, har jag haft det superbra på arbetet här i Linköping i sommar och trivts bra med att ha päronen, brorsan och vännerna nära tillhands! Jaja, inte så att jag ska gå under jord, I´ll be back :)

Nu ska jag maila och ringa sånt där som inte ens kan vänta en dag tills man är frisk.
Detta är min livsplan dagarna fram till campusbubblan, bry er inte i onödan, mest för mitt eget minne den skrivs ner!

Idag: ringa och maila diverse, tvätta skor, skriva ut bilder till klippningen. BLI FRISK!
Ons: Klippa o färga mig ( lär ta 3-4h med med plan höhö), måla i lgh, träffa Sara, äta middag med familjen och brorsans vänner
Tors: till Göteborg med mamsen för att strosa runt och träffa privatläkare, baka till fredagen
Fre: SISTA ARBETSPASSET 13:30-21:30, ner på Rix FM efter jobbet
Lör: Släktträff all day long, ev.in på Augustifestivalen nere på stan
Sön: Flytta ur alla möbler ur lägenheten i stan, börja städa
Mån: Elavläsning 10-11 i lgh, flyttstäda, träffa Emma hoppas jag haha.
Tis: flyttstäda det sista, försöka träffa Petersén o Pihlen
Ons: flyttbesiktning i lgh, lämna nycklar mm; tvätta, börja packa
Tors: I say whaaat? inget särskilt inplanerat..
Fre: MOT SMÅLANDSSKOGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0