Jovisst, såatt...

Storstan Stockholm i helgen då!! Ska bli riktigt skoj och trevligt att äntligen, skämmes på mig, hälsa på Bella och hennes sambo uppe i vår huvudstad! Dem blev stolta ägare till en lägenhet vid Kungsholmen förra året, då jag fortfarande bodde i London..men nu, när jag varit tillbaka i Sverige i ett år, kan jag inte riktigt skylla på att jag inte kan hälsa på.. Så livsplanen då, , är att jobba idag 13:30-21:30 för att sedan sova i lägenheten i stan och åka tidigt med älskade Swebus uppåt i landet.
Hör på denna nudå, endast 4 arbetspass kvar för denna sommaren!! Hjälp, när sommaren började och jag hade 10 veckors arbete framför mig, kändes det sjukligt tungt. Nu, ja nu är det snart slutt :) Jag är minst 100 erfarenheter rikare och som ett geni om Thoraxkunskap, typ.

äldre bilister, ta er nånstans!! Vi ungdomar sägs överlag och visst att statistik visar vi är med om flest olyckor mm. MEN, detta är ett stort men. När jag som haft körkort snart 4 år och vet om att jag kör om än lite för fort, kör bra och säkert, får väja över i mötande körfält där jag är ytterst när att krocka om inte den bilisten väjat åt sidan, för att dumhuvudet framför tvärstannar för att..jo han pratar i telefon!! EN MAN I CA 45-ÅRSÅLDERN. Dumhuvud!! Såna som du borde inte få ha körkort, eller få göra ett omprov när du kommit upp i en sådan ålder så du inte vet vad man gör i trafiken, ska man köra bil eller prata i telefon, bra fråga.

Nu ska jag packa ihop min kappsäck och käka lite för att bli ready, set, go att åka till jobbet :)

So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0