So long slätta, hellooooo skoga!!

Yes, ännu en dag snart slutt, dock kan jag klappa mig själv på axeln för varit effektiv konstant..nåja, ett bra tag!
Ringt runt om massa abbonnemang som inte vill fungera som jag vill, fixat det sista med tjejen som tar över min lgh här i stan, mailat till Holland igen, tvättat, packat, städat, gått med hundar..listan goes on and on :) Meeen är det sista dagen på hemmplan här på östgötaslätta, ja då får man banne mig anstränga sig så minsta lilla bomullstops är packad och alla vrår i rummet är städade. Nu kan jag icke göra mycket mer så det blir en bra bok och förhoppningar på att somna fort. Tror min kropp gör uppror mot mina slöa vanor, att inte arbeta konstant som jag gjort resten av sommaren tycker visst insidasn av mig inte om..jag däremot tycker det är jäkligt gott!!

Men holy shit, sommaren har sprungit iväg minst sagt!! För 10 veckor sen stod jag första dagen på jobbet och kände att " yes, vad skoj o intressant detta ska bli..MEN hujeda mig vad 10 veckor känns länge".
Ja, nu sitter jag här, färdigjobbad, nästninpå färdigpackad och redo för nya äventyr a la campus-style :)




Jag med min alldeles egna Bobby Hugo Harley Svensson, my own, my preciousssss :)  Bilden är från när jag fick köra den första gången till campus..såatt, ja denna gång är det ju första gången efter en sommar haha.

Kommentarer
Postat av: gunilla

<<jaja, hur många gånger ska jag öppna denna blogg o läsa detta inlägg??!!

Face book? ja, men jag är inte med där!!

Skriva koomentar här?

Ja, men det är ju inga andra inlägg att läsa här, så varför ska jag skriva här?!

Nej,det blir att öppnma en egen blogg, med inriktning till PRO medlemmar!

So long ungdomar o Lycka till i livet!

mum Svensson

2011-09-22 @ 23:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0