Sommar och soliga dagar

Helgen sprang iväg, som dagarna alltid gör när man är ledig. Lördagen bjöd på cross och motorcyklar i alla dess slag på motrostadion här i stan, tempot drogs ner till fika och bio på stan med kära Emma :)
Gårdagen var världens tråkigaste för det regnade. och det var inget bra på teve. och DET var inget bra, då jag utslagen med huvudvärk och allmänt kasst humör låg i soffan hela dagen..jaja.
Veckans första dag, yes mina vänner, det är fortfarande Måndag som kommer först, har tillbringats på jobbet. Det där med att jobba 06:45-15:30 har sina för-och nackdelar. För: många timmar kvar på eftermiddag/kväll där man kan hitta på massa roligheter och annat. Nack: att det är satans tidigt att gå upp och jag orkar inte hitta på massa roligheter och annat. Men gör det ändå, som att snart hoppa i träningskläderna och ta en tur på cykeln :)

Håller på att ställa in min medicindos, jaja så gravallvarligt sjuk är jag inte, men medicin resten av livet är ett måste. Kul start på mitt soon to be 22åriga liv, men ska inte klaga, kan vara värre, tänk på barnen i Afrika, bokstavligt talat!! Meeeen medicinen gör mig extra tung i huvudet och trött istället för pigg, så hoppas min snälle läkare i Göteborg (liiite finare, liiite bättre) ska hela och bota mig.

Nu tackar jag för mig.hej.


Ska jag verkligen våga klipp av mitt fina, lockiga hår som jag haft så många år...




till något som liknar detta?? Hjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0