Back on Track.

Hoppsan, det var ju..ett tag sen jag lyckades skriva ihop något här på bloggen. Skyller det på mastodonttentor, fester och inget sug helt enkelt. Så var det med den förklaringen, here I am, igen!!

Pallar inte babbla om allt som hänt senaste..ja, månaderna, utan här kommer en snabb rewind: Campus är bra, plugget är nice, lägenheten är mysig, folket är great. Slut.

Efter en mysig lunch på Milla´s i Växjö city tillsammans med Louise, hoppade jag på tåget hem i torsdags, för att jobba natt på 71an och för att äntligen träffa både päron och vänner..ok sorry mamma, men vännerna lockade liiiite, men bara lite mer :)
Så i lördags blev det smarrig lunch med Pihlen och hennes karl i deras nya 3a, niiiiiice är ju ett bra namn på den, jättefin! Kvällen tillbringades med Emma med smarrig mat och biobesök.. gårdagen blev det bio (igen) med syrran och en snabbfika efteråt. Det intressanta är ju att det här med " catching-up" innebär ungefär samma samtalsämnen med alla man inte träffat på länge, men vad gör väl det med trevlig sällskap? Inget alls :)

Denna måndag, denna måndag säger jag bara. Hunnit med att tvätta, online-boarda mig och Sara ( jag kommer till det strax), beställa flygbuss, maila lite folk, gå långpromenad med hundar, dammsuga hela huset och nuuu fräschat till mig själv, för snart ska jag få träffa IZZA!! Wuhuu, så länge sen det var, men vad gör det när vi tar upp sen senast vi sågs..så riktig vänskap ska vara och precis så jag funkar som bäst!
Så det blir äventyr på Ikea och sen till metropolen Åtvidaberg tillsammans med den fräna bruden.

Ja LONDON BABY! Äntligen ska jag få komma tillbaka till staden ajg aldrig lär glömma, vilket äventyr. Redan mer än 6 månader sedan jag kom hem.. Men nuså, på onsdag-mån morgon ska jag och Sara besöka London och ta dagarna som dem kommer :) Billig resa och billigt boende, då vi ska få bo i Steve´s och c/o hus, kan det bli smidigare??

Jaohopp intressant värre, men mer har jag icke tid med nu, då IzzaPissaPäronPung kallar på mig vid bussen!

Fred och ut.



Izza och moi vid min födelsedag i höstas.




London kan ju inte bli mer intressant med oss två där tillsammans..igen!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ooops, inget skrivet, inget skrivet, inget skrivet o SKRIVET!! Yippi!!

Du o Sara har ju varit i London och jag vet att ni är nöjda! Jag gillar bilder - jättemycket!

Undrar hur min gör när man bloggar? Jag förstår, som jag skrivit tidigare, att det är på Face book ni skriver, men det vill inte jag! Nu ska jag ladda inför Let`s dance, jag tycker om att följa det programmet. Idag, Cissi har jag varit i Malmslätt med SAR - G. Kul som vanligt, men är trött ikväll! Thank God it`s Friday! Kram

2011-03-11 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0