Misströsta icke!


Jaja, I know, jag är ingen storbloggare och kommer aldrig och bli. MEN jag får mina fina ryck och nu är det dags att skriva lite igen. Fick i torsdags höra från en före detta arbetskollega att jag stod kvar på hennes blogglista men att hon tycker jag är rätt kass på att uppdatera.. sanning!

Nu är det sommar och sol (?)-tider och sommarlov från plugget i Växjö för min del. Dock, lov är väl att ta i, då jag arbetar 100% på sjukhuset här i Linköping heeeela sommaren. Men ojoj, så intressant det är och vilken erfarenhet inför min blivande sjuksköterskekarriär :) Tyckte det räckte med ca 2 år på samma avd.så valde och hade turen att få börja på en ny. Med hänsyn till folk därute i internetvärlden behöver jag inte skriva ut vilken avdelning, så det så.
Sommarens dagar och veckor går fort pga mycket jobb, men lite ledighet, nån dag här och var blir det, och då sr jag till att njuta av livets goda stunder! Helsingborg och Helsingör fick sig ett helgbesök av mig och min klasskamrat Louise en helg, så mysigt :) Vi träffade även upp några andra classmates, i Skåne av alla ställen och ack vad man märker vilka fina människor man har runt sig när man kan ses efter ett bra tag och hade lika gott och trevligt ialla fall!!
Torsdags som varit bjöd på roadtrip till Jönköping city, som ÄNTLIGEN uppenbarade en snygg och perfekt Pippi-tröja som jag slog till på, samt annat smått o gott. I full kareta åkte vi sedan vidare till Gränna och köpte polkagrisar i mängder och fikade på nåt old school där jag hoppades att alla kackerlackor dött i allt regn..inte redigt så farligt men kunde varit!

Nu skriver jag inte mycket mer, men nuså mina nears and dears, så ska jag försöka skriva titt som tätt så ni får hänga med på alla äventyr kommande termin 3 i Växjö bjuder på, samt alla andra ofrivilliga äventyr jag oftast utsätts för..men vad vore livet utan lite action?

Tack för mig.Hej.
p.s. Funderar starkt på en kort frisyr, nu när jag äntligen och slutligen fått långt hår..vi svenskar är då aldrig nöjda. d.s




Bilden är från en av sista veckora på campus i våras, då vi bakfulla firade en födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0