Två nätter innehållande sånt där så kallat..arbete.

Idag har jag sett precis såhär glassig ut som på bilden vid havet. Bilden är från när jag mötte upp några klassvänner i Helsingborg och käkade glass längs stranden.. mumma, bra minne från sommaren!
Solen har bränt sådär skönt hela dagen, så har äntligen, förhoppningsvis, lyckats få lite färg och ser mindre blek ut än innan :)
Gårdagen spenderades i Nyköping med familjen och moster med man, innehållande minigolf, god mat och teater i Nyköpings slottsruin ( bilder kommer så småningom )!

Precis i detta nu står jag och stampar i rummet hos päronen, för att dra på mig skorna och solglajjorna och styra bilen till sjukhusparkeringen..yes, dags för 2 nätters arbete :) Känns rätt gott, varit ledig ett par dagar så hunnit tagga om för nya arbetstag!!

Ha en fortsatt fin och trevlig söndagsafton, så ska jag in och natta patienterna!





Såhär grön och fin är jag på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0