Presentera mig själv.

Jag heter Cecilia, är 21 år fyllda, blir 22 år senare detta år.

Kommer från en fin östsgötsk stad, men bor numera i Växjö där jag studerar till sjuksköterska, kommit äääända till andra terminen av sex.

Har en mor, en far, en syster och en bror. Alla vi syskon är utflugna ur boet så självklart är vårt fina hus upprustat och hur fint som helst. Nästan så man vill flytta hem igen, men bara nästan.

Jag är utbildad undersköterska sedan ca 3 år tillbaka och har sedan dess arbetat på sjukshus. Dock gjorde jag en svängom i karriären under ca 6 månader, då jag förra året bodde i London och jobbade som servitris/bartender.
Det äventyret gjorde mig helt superb på engelska och gjorde mig 1000 erfarenheter rikare!

Jag säger som Sofia ( som jag förresten fick äran att lära känna i London): Hellre få nära vänner, än många bekanta.

Jag är lugn som person i de situationer som kräver det av mig. Annars har jag sääämst tålamod, halvkort stubin och en bra människokännare..i de flesta fall.

Ett mål i livet är att ha besökt Europas alla huvudstäder innan jag fyllt 30 samt hoppa fallskärm och bungyjump.. förhoppningsvis är jag inte höjdrädd.

Jag kan uppfattas som FÖR ärlig, kort i ton och rätt "tuff". och ja, så är jag också i sitser som kräver lite hårdhandskar. Men innerst inne är jag omtänksam, gullig och trevlig om jag tycker att du förtjänar det!

Utöver mina studier, så fyller jag upp fritiden med att sitta som kassör i vår styrelseförening, gymma, gå promenader, festa och umgås med nära och mer kära.





Kommentarer
Postat av: Sofia

gåre bra eller? ;) du ligger några dagar efter ni cissi, kom igeeeeeen! massa spännande saker att skriva om ju och jag vill läääääsa :D puss

2011-03-26 @ 18:53:16
URL: http://detlosersej.blogg.se/
Postat av: mirjam

sörping? :)

2011-03-31 @ 13:06:23
URL: http://mirjamalstermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0