London Eye.


'
Då har mamma åkt hem igen efter ett besök tors-mån. Började dock inte bra med hög feber och allmän sjuka för henne, så fick ge mig på lite inredningsshopping själv. Gick ju det med. På lördagen gick vi en kort sväng på Portobello Road Market i Notting Hill, mest för att kolla in den, sen var det dags för mig att jobba kväll.. Söndagen fick vi finfint väder och styrde kosan mot London Eye. Var en cool upplevelse, fick börja med att se en 3D-film om själva London Eye och under filmens gång fick vi både snö och såpbubblor på oss hehe.. Sen up, up and away bar det i hjulet.. Man hade riktigt bra utsikt och såg både det ena och det andra =)
Måndagen blev en shoppingtur i Westfield, ett par toppenfina och bekväma Ecco-skor för mitt jobbande, diverse bra-att-ha-grejer på Boots och en badrumshylla som jag invigt med alla mina grejer, blev riktigt bra!!

Idag är jag ledig och gud vad skön känsla!! Jag och mamma har masat oss upp vid 9-tiden så inte alltför tidigt men jag behövde sova ut så gick inte upp förräns 11 idag. Tänkte sätta mig ute på hustrappan och njuta i solen en stund, men ska även va lite effektiv och städa ur ett av kökskåpen som är mycket större än det jag har nu och så ska jag tvätta..vuxenlivet samlar på sig fler och fler poäng!!

På måndag, endast 6 dagar nu Mirjam, kommer som sagt Mirjam från Kalmar och hälsar på mig hela veckan :D Vi har nog inte setts sen i höstas så ska bli toppenskoj!! Madame Tussauds är inbokat och lite shopping självklart, sen får vi se vad staden har att erbjuda =)


Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Yapp, nu är jag åter i Stämna. det har varit mycket roligt att träffa Cissi, se hennes arbetsplats o den stadsdelen. Se hennes hem o husets övriga gäster. Unga, trevliga, glada o pratglada människor!

Vi var på bio första kvällen, efter en stund tänkte jag inte på att det inte var någon text, tyckte att jag hängde med riktigt bra. London Eye, 135 m högt o filmen innan var en överraskning för oss. Den var som sagt häftig! Så synd att jag blev sjuk! O jag som är sjuk så sällan! Nåväl, nu har jag fått träffa dig o ännu en gång vara i denna STORA stad med så MÅNGA männsikor, ÖVERALLT! Hmm, det var ju faktiskt lugnt i Westfield i går förmiddag. Varför har vi namn på olika länder o nationaliteter? Alla är ju ändå överallt! Vi hörs! Kram

2010-04-13 @ 17:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0