Moder på väg.

YES, imorgon kommer mamma hit med flyget från Skavsta, landar på förmiddagen, men tar ju en stund att ta sig här och var i London. Jag arbetar 10-18, förhoppningsvis kan jag sluta lite tidigare, men mamma ska komma och säga hej på jobbet =) Får se vad vi hittar på dessa dagar, är helledig på fredag och arbetar kväll på lördag så lite tid har vi allt!!
Annars då, ja, bara jobb nu i dagarna faktiskt. Kom nyligen hem från ett delat skift, sååå segt, men pengar pengar.
I måndags kväll tittade Sofia förbi en sväng, så blev myspys med film, sweet! Och i tisdags, alltså igår tittade så ÄNTLIGEN solen fram igen!! Så vi drog på oss solbrillorna och käkade lunch ute på Pret a Manger, ett franskt, från början ialla fall, matställe med mackor, sallader m.m. för en hyfsat billig penning.
JAG SKA FÅ FIXA EN ROCK NIGHT på jobbet i sommar!! Ja, inte helt själv, men tjatat till mig en rock kväll då vi i personalen ska klä upp/ut oss till rockare och bara spelas rockmusik i högtalarna.. Vi tjejer nappade fortare på idén än killarna, torrbollar höhö, men yes, det ska bli av nångång iaf och jag ska stå för den mesta planeringen.. redan jättetaggad!!
Nae, nu ska jag städa upp här så mamma ialla fall får intrycket av att mitt liv är ordning och reda här.

Syster, hörde ni varit magsjuka m.m. USCH, krya på er och se till att vila upp er och få nya krafter!! När blir bröllopsfesten, i början av sommaren tycker jag?!

Kram på er alla =)

Kommentarer
Postat av: Eva

Gokväll! Önskar er bara några härliga dagar tillsammans. Hoppas ni får njuta av fint vårväder.

Här hemma har vi kommit över hockeförlusten, nu får man väl bli smålänning igen.I helgen blir det lite pyssel med trädgård och båt. Kram på er!/ Eva

2010-04-09 @ 23:13:09
Postat av: mirjam

bara en vecka kvar!!!!!

2010-04-12 @ 21:51:33
URL: http://ourwaytosuccess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0