Tårtbak och svenska ut i fingertopparna.


Idag fyller Philip 21 år, GRATTIS!! jag ställde mig och bakade hederlig jordgubbstårta igår kväll kl 23, dock tog den en aaaningens längre än vad jag trodde då vi varken hade elvisp eller handvisp till grädden= vispade med en gaffel i 40 min..


Killarna och Sofia kom över på födelsedagsfika, tårta uppe på taket i solsken..aah rätt gott!!


Vi är helt fascinerade av att se plan i luften igen..tror vi räknade till 10 eller 11 st däruppe samtidigt så nog är det igång igen alltid.



Min andra lediga dag har varit både aktiv och slapp. Gick upp vid halv 8 för att möta upp Sofia inne vid Oxford Circus strax innan 10 för att göra vår svenska shopping- ansiktsfärg i blått och gult, knallgul tshirt och ett par blåa shorts med gul rand på. Vi ska troligen till "the church" på söndag om jag nu får ledigt..verkar se mörkt ut nu plötsligt, självklart :S men aja, där klär man ut sig ialla fall och vi ska vara "Team Sweden" och med vår outfit och vårt blonda hår kommer vi nog lyckas rätt bra =)
Sedan kom killarna över för att käka tårta, är det födelsedag så är det!! Tur att den blev god efter att gräddvispande för mig, ujuj vilken tid det tog. Nu har jag precis vilat en stund och vaknat upp med dunderhuvudvärk så blir en panodil, vätska och mat så ska det nog bli bättre.. Köpte på mig för att Tikki Masala idag, mums =)
Behöver väl inte nämna så mycket om vädret, utan låter bilderna tala för sig själva!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0