Hyde Park i vårsolen.


Mattias och Oskar spatserar i Hyde Park.



Peter Pan-staty. Ska visst vara med i dem filmerna..


Gräset är grönare på den här sidan av havet vill jag lova!


Princess Diana´s fountain monument. Jättefin och häftig fontän.


Sara, Oskar och Marre chillar vid fontänen och blir bländade av vårsolen!!

Moi vid någon slags staty. Här har jackan åkt på, annars var vårsolen så skön så det var kofta och solglasögon som gällde!! Oskar köpte till och med glass och det är februari...



Engelska solen, fint va?!


Kommentarer
Postat av: Medin

Guuuuuuud vad skönt det ser ut!!! Jag är i småland nu och här har det kommit 30 nya cm snö sen i fredags! :S JAG VILL OXÅ HA VÅR! Hoppas ni har det kanonkul och att det går bra med jobbsökandet och allt =) Hälsa dom andra =)Puss&Kram Medinarn

2010-02-21 @ 12:32:50
URL: http://johannamedin.blogg.se/
Postat av: Marie

ÅÅhhhh, jag tror faktiskt jag följer me Ida o Kicki när dom ska till er!!!

2010-02-21 @ 13:23:42
URL: http://flaret.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha göööört,come over to the warm side..we have newbaked cookies :D

2010-02-21 @ 17:56:52
Postat av: bella

vad skönt det ser ut!!! här är det -15 och meterstora snöhögar... :(

2010-02-22 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0