Jewel at Piccadilly Circus

Efter inköp av fotboll,bok, skor, linne och lite annat smått, allt för endast 250 kr, drog vi oss hemåt och killarna kom över strax därefter för att käka och föra. Killarna skulle göra potatismos och fiskpinnar och när de köpte moset så stod vi alla o tänkte att hmm, custard, jomen det är nog mos. Tji fick dem, custard=vaniljsås vilket skär sig en aning till fiskpinnar höhö.
Sara och min granne från Australien, Steve, plus killarna förade för fullt innan vi styrde mot tunnelbanan och Piccadelly Circus. Steve skulle på VIP-fest för sin vän som fyllde år och hux flux var vi också inbjudna!! Så vi hamnade på "Jewel", ett fräscht och mysigt ställe att vara på, dock var vi mest på övervåningen där själva VIP-loungen var. Sara och Jag spred den mumsiga drinken "P2" och tillslut hade bartendern lät sig innehållet utantill och Steve samt han vän Dan och hans tjej hade inte druckit något så gott på länge. Go Swedish alcohol! Dock stängde klubben vid 01 och det var pga att folk bodde ovanför fick jag förklarat för mig av den svenska bartendern som jag pratade engelska med i 5 minuter innan vi båda kände igen den allt så läckra svenska brytningen.. Vi styrde stegen åt ett håll och där mötte vi en norsk kille som absolut skulle släpa med oss åt andra hållet till nåt bra ställe, yeah right. Han hittade inte dit så hejdå med dig, vi hoppade in i en taxi och åkte hem =) Somnade fort och härligt runt halv 4 och denna dag är ja..en seeeeg dag!! Sara var pigg och uppe fort medans jag allmänt mådde som man gör efter en helkväll men nu är det ombytta roller. Jag har städat hela rummet (bombnedslag) och köket, medans Sara ligger och snusar gott i sängen.
Ikväll ska vi visst till "Nordic Bar", en skandinavisk bar och matställe som serverar god mat och visar sport, så det är bara att bli fit for fight igen. En dusch så vaknar man till liv igen!
Här nedan är lite bilder från gårdagens partaj.



Sara och Mattias på Jewel


Jag och Sara


Oskar, Mattias och grannen Steve.


VIP-övervåningen med födelsedagsfolk


SockerSötaSara


Kommentarer
Postat av: Mamma Gunilla

Kul med fest kan jag tänka! vad är att "föra"!!?

Förfesta? Igår var vi i Nyköping. Inatt har vi vaknat 2 gånger o trott på mindre jordbävning - dock "endast" snöras från taket. Nya altan golvet sprack delvis o torställningen gick rakt av, annars inga incidenter!

Viktor, Anders o Pelle har klarat öppna Vasalopps spåret! Hip hurra för dem!

har läst flera artiklar om droger i glas på krogen. Ja, det är min rätt som morsa att skriva om det!

Be careful! Bra att ni håller ihop! låt inte den som går på toa på krogen vara ifred! Kolla efter en stund! He det! Buntvis med kramar!

2010-02-28 @ 19:19:58
Postat av: Storasyster

Väderrapport från Lkpg: SNÖ toppat med slask.

Helgen tillbringades i lilla London, dvs Göteborg för att titta på Göteborg Horse Show tillsammans med Linda. Det är som "party" för mig.

Men vem är killen som ser ut som "Idol-Ola"?

Kram!

2010-03-01 @ 08:41:41
Postat av: Cissi

Mamma: japp, föra är förfesta, men varför skriva hela ord? Vi är försiktiga och har koll på varann hela tiden, än har ingen sprungit vilse =) Idag har vi haft fullt med solsken så jag o Sara har suttit utanför BBC´s kontor i deras park och solat! Suck med altangolvet, var snön så tung alltså??

2010-03-01 @ 19:20:48
Postat av: Lillasyster

Justde, Horse showen är denna helg! Var den bra =) Idol-Ola kopian heter Steve (dock är dem inte ett dugg lika i verkligheten), det är grannen från Australien. Han som hjälpt mig in på nursing agencyn, som ÄNTLIGEN fått ändan ur vagnen efter både samtal från mig och honom så nästa måndag ska jag börja jobba!! Snö låter fantastiskt mysigt,snart dags för fjällen ju! Vi har haft 8 grader och solsken idag =) Hälsa barnen och Jonas så mycket från mig, KRAMAR!

2010-03-01 @ 19:23:40
Postat av: Anna-karin

Kram från mig!!!

2010-03-01 @ 23:03:53
URL: http://akon.bloggagratis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0