Regnet tar ut sin rätt.

Blev hängig och dan efter vår härliga regnpromenad igår och vaknade upp med rejäl huvudvärk och seg kropp, så åkt på nåt spunk härborta.. Så jag har relaxat totalt idag med en bok i sängen, medans Sara vart duktig och gått fram och tillbaka til Notting Hill idag igen.. idag gick det dock fortare då hon hittade rätt redan för början höhö.
Pratade precis med världens speedade person på den nursing agency jag har fått kontakt med genom min snälla granne Steve =) Skulle vara snällt om hon tänkte på att jag inte är härifrån för jag hinner ungefär uppfatta varannat ord av vad hon säger. Ialla fall hade hon läst mitt CV och sa att dem absolut skulle ha nytta av mig och gärna vill ha mig!! YES, så hon ska maila mig nu under dagen om lite grejer jag ska fylla i och sedan är jag igång, skönt att äntligen vara nära ett jobb. Pappa ringde alldeles nyss och han och mamma är så gulliga att dem bidrar med 2 veckors hyra så jag kan fortsätta mitt äventyr ett tag till..TACK!!

Ikväll är det så äntligen dags för Champions League-match, Inter vs Chelsea och denna ska jag se på en pub,därmed basta!! Får tagga till och ta mig i kragen och släpa mig till en barstol för att se matchen ialla fall =) Vi snackade om att köra riktig partykväll nu i afton, men det får nog bli för dem andra 3 musketörerna, D´Artagnan stannar hemma. Oskar ska dock gå oh se Lisa Ekdahl ikväll, lite otippat att se här i London men det är visst slutsålt! Mattias är ju totalt insnöad på hockey så han och jag får väl sitta vid varsin tv-skärm ikväll och glo på våra matcher, Sara blir så illa tvungen att följa med.


Kommentarer
Postat av: Anna-karin

Kul det löser sig och du krya på dig stor kram från mig.

2010-02-25 @ 09:59:36
URL: http://akon.bloggagratis.com
Postat av: Storasyster

Kul att du kan andas ut ytterligare några veckor och hoppas att turen är på din sida angående detta "Nursing Agency". Vila och vara sjuk kan du inte hålla på att vara nu. Det får lov att vänta till någon annan gång. Det låter roligare att kolla på sport tillsammans med vänner än med kudden.

2010-02-25 @ 13:53:01
Postat av: bella

ooh, hur var det att se en sån viktig match på en pub i england? :)

2010-02-27 @ 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0