4 dagar.16 timmar.55 minuter.

På ett ungefär, så länge har jag kvar i London, England, Storbritannien. Jag säger hela tiden att " jo, jag flyger hem på söndag" men jag tror inte jag riktigt förstått vad den meningen innebär och inte lär jag göra det heller, förräns jag varit hemma ett par dagar.
Sen senast då.. Jobbade i söndags då England-Tyskland spelade..ja, vad ska jag säga, England var kassa, Tyskland var bra och bra räcker med deras kvalité på spelet. Var riktigt bra stämning på puben med fanatiska fotbollsfans som kunde bra mycket svärramsor och deras bortdömda mål, ojoj, KAOS på puben!! Men dem var ju inte när att vinna ialla fall.
Igår började jag min "unna-mig-det-jag-vill" vecka och den började rätt bra. Ett par marinblå, låga Converse-skor, en vit tröja från Urban Outfitters och underkläder och tygskor från Primark. Kunde ju inte vara sämre idag, så fick bli ett par moss-militärgröna stretchjeans i stuprörsmodell från Topshop..dom var ju faktiskt på rean höhö.

Gick upp vid 08 imorse för att ha sällskap med Steve på tuben in till Oxford Circus, sen skildes vi åt då han skulle, som han sa själv " jobba, men blir nog en andra frukost och lite surfing på nätet", och jag gick till gymmet för en simtur. Min gratismånad går ut imorgon och då hinner jag inte, så fick bli sista besöket idag. Simmat samtidigt som en äldre dam i 70årsåldern ett par ggr och idag babblade hon på som aldrig förr. Och när hon sa vad hon jobbat med (rektor på en privatskola) kunde jag inget annat än att le för hon ser PRECIS ut som en sådan person- strängt uppseende med hög knut. Aja, hon var trevlig ialla fall och tyckte det var kul att höra jag haft en positiv upplevelse i London!
Nu ska jag strax sätta igång med mitt tårtbak, ska bjuda jobbet på jordgubbstårta ikväll då det är mitt sista arbetspass. 17-23.30, sedan är det inget mer pubslit för min del. Efter jobbet ska vi som kan hänga kvar och ta ett par drinkar och säga hejdå.

Imorgon är det en fullspäckad dag men jag kör på det den här veckan, hinner jag inte tänka så mycket och det är ju faktiskt saker jag VILL hinna med! Först blir det Camden Market med Ellen igen, var ju så mysigt och jag vill faktiskt lyckas hitta en snygg, brun skinnplånbok. Efter det ska jag försöka hinna med Harrods och kolla tjejrean och lite annat smått och gott. Seeen ska jag hem och göra mig iordning för kl 19 åker jag, Steve, Maddy och Aaron till Fulham till den cubanska klubben vi besökte förra söndagen, för att ha farwell-dinner. Steve åker till Spanien, igen, på torsdag så då får vi passa på =) Ochochoch, Kings of Leon spelar ju i Hyde Park imorgon kväll så ska försöka hinna höra en av deras låtar ialla fall, men vi får se hur det blir med det..

Nae, nu ska jag börja med tårtan. So long.





Mysiga Camden med ån rakt igenom marknaden och turistbåtar som går någon sotrts tur, ska se om jag och Ellen hinner med det imorgon.


Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

här kommer varma, närmare bestämt 29 gradiga hälsningar från Stämna!

Jag har cyklat runt i Skäggetorp idag, det är trivsamt dessa sommardagar. Glömda är hala, snöiga dagar i skidbyxor, fleece ,jacka o mössa!!

Nu är jag trött o då passar det bra att lägga sig o sova! Tårtan blev givetvis god - vad tyckte jobbar kompisarna? God natt - nu ska jag titta på insidan av ögonlocken.Pappa o brorsan hälsar!

2010-06-29 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0