England-USA 12 juni.

Idag har jag en ledig dag och vilken tajming med vädret! Klarblå himmel och precis lagom varmt ute, dock lite blåsigt men vad gör väl det. DET ÄR SOL!! Gick upp skapligt för att åka ut till Bermondsey och titta på när Sofia packade sina väskor. En scarf knyckte jag till mig som hon inte fick plats med hehe. KAn ni förstå kompakt packning när inte ens en tunn scarf får plats.. Men hon har ju trots allt varit här 8 månader. Trist att säga hejdå, men skoj att veta att vi nog redan ses i slutet av juli, sweet!
Åkte sedan en snabbis till gymmet för att märka att det var proppat med folk på alla maskiner så blev ett snabbvisit vill jag lova. Åkte hem i träningskläderna och gick min väg bort till grönområdet en bit bort härifrån,tänkte jag skulle testa knät lite.. Så korta joggingsträckor, lite skridskohopp sida till sida och en rusch bara för och testa på höhö. Gick rätt bra, känns hela tiden och nu är det lite ömt, men det som inte dödar en, härdar en..antar jag. Så nu hoppas jag på bra väder så jag kan ge mig iväg till det mjuka gräset ett par ggr i veckan och komma igång ordentligt, skulle vara så skönt =)

Ikväll blir det troligen häng med Nathalie, vad vi gör är fortfarande ett frågetecken?

Här nedanför är lite bilder från Englands första VM-match i lördags. Var en del folk, men inte så mycket som jag trodde, tyvärr.. DOCK, på fredag lär det smälla rejält! England spelar igen, fredag after work och council-huset med alla kontorsnissar har möte, alltså kommer alla till oss efteråt. Så då lär det vara livat och glatt.




Söta Natalie, en av det nyanställda på jobbet



Emma och Matt som sååååå gärna ville vara med på kort..NOT.



Joel,som kvällen till ära hade en egen bar utomhus



Englandfans redo med öl och hejaramsor!







Jag i vår VM-outfit,den bär vi varje englandsmatch: tröja med tryck på ryggen, shorts, röda fotbollsstrumpor och vita skor.


Kommentarer
Postat av: Mamma Gunilla

Här är en solig o varm dag! Pappa spikar på altanen o jag ska strax måla staket. Låter kanske inte så upplyftande, men det är skönt att göra olika saker o att inte ha några särskilda tider att passa.

Igår kväll var Anders o vi på MC - tur till Vadstena.

En solig kväll o fin tur! Som vanligt flera tusen människor o många hundra motorcyklar. Händelser lördag 19 juni: storasyster Karin fyller 35 år! Linus spelar sin första CUP - match i fotboll, Smedby i Norrköping. Ett bröllop äger rum mellan svenska kungligheter. Skulle man vilja finns det "folkets brölloptårta " att köpa i affärerna! Nåväl, givetvis önskas de unga ett lyckligt liv o äktenskap! Và fräscha o fina ni är i era "Englands - out fit" !! Kram

2010-06-17 @ 09:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0