Midsommardagen i London.

Jag ska åka till jobbet om 10 min så blir endast lite bilder från gårdagen. Jag och Ellen var några timmar på Camden Market so var helt undrbart mysig med alla små gränder, ån som rann rakt igenom m.m. PACKAT med folk dock!! Vädret igår var klarblå himmel och ca 28 grader, det ni!! Tur det finns vattenflaskor =)
Efter Camden åkte vi till Hyde Park där det var huuuur mycket folk som helst då vädret var bra, det var lördag och Stevie Wonder mfl stora artister hade konsert. Vi satt dock nere i "Sverigehörnan" där det anordnades dans runt midsommarstången med sånger, var jättekul!
Ellen, jag och Nathalie var först, sen droppade Steve, Maddy och Aaron in och sedan även Matt, Ryan och två till jag inte minns namnet på.. Efter en hel eftermiddag/kväll där åkte jag och Nathalie då vi var sist kvar, till walkabout, troligen sista gången!! Vakten som alltid jobbar hade saknat mina besök och skulle ha tråkigt nu när jag åkte hem hehe. N
ae, nu är det dags för jobb då England-Tyskland spelar, spännande match!





Ett av alla matrastställen på Camden Market.Kändes som man var i Asien med alla små matkiosker och alla asiater som stod och ropade efter en.



Midsommarkransar, dans och massa svenskar!



Ellen och Nathalie glassar i solen.



Steve, jag och Aaron. Jag köpte hatten på Camden Market, en ny favorit vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Oh, vilka härliga ungdomliga sommarbilder!!

Jag kan känna mig bekväm i att bli äldre - men fan vet, när jag ser alla dina bilder o förnöjda, friska o glada unga människor!!

Vi har sett matchen England - Tyskland. Sorgligt.

jag hejade på England, men kan inte annat än gratulera Tyskland till en BRA match! Enligt amatören Gunilla vann Tyskland tack vare: bättre kondition, bättre o säkrare passningsspel och en snabbhet i sitt tänk!

Undrar ändå, hur matchen gestaltat sig om 2 - 2 målet hade UPPMÄRKSAMMATS av målinjedomaren!? Att blinka är tillåtet, men inte i flera sekunder!!



Kram från ett soligt o varmt Stämna. ( Dock endast +7 grader, när vi lade oss kl. 01 i natt i Kuvehult)!

2010-06-27 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0