+16, lite molnigt.

Inte helt fel väder då jag har en dag ledigt. Dock bara gått en kort promenad d¨varken hälsan eller orken är med mig till 100 % riktigt än. Efter matförgiftningen har jag levt på vatten och yoghurt då det är det enda som stannar nere i magen och pga av dålig/ingen mat, är immunförsvaret sämst och pga det har jag fått ont i halsen.. Cirkeln är sluten kan man säga. Menmen, inte tid att deppa. Hunnit med att tvätta idag, tjoho, men det behövdes faktiskt. Ska sttrax fortsätta fylla i ett formulär jag fick på jobbet igår, något man ska fylla i efter cirka 2 veckor för att se vad man lärt sig m.m.
Imorgon blir det jobb 10-19 och orkar jag har jag lovat Emma på jobbet att stanna kvar, för på torsdagar ska vi visst börja med åt nytt " quiz", 50 frågor om sport, sprit m.m. och man vinner visst en flaska vin eller något liknande.. Hon ville ialla fall ha moraliskt stöd och ialla fall EN person i publiken medans hon läser frågorna hehe.
På fredag, om hälsan vill, är det visst "Bandeoke" på Walkabout.. Detta får vi ju bara inte missa!! Det absolut bästa bandet som spelade i lördags, spelar visst live bakom en, medans man själv sjunger kareoke, kul grej =) Sofia, Nathalie och jag ska dit ialla fall, hoppas Jensen kommer loss från barnvaktande m.m?!

Jaa, så värst mycket roligt har jag icke att bjuda på dessa dagar. Fick mitt fina engelska bankkort från Lloyds TSB igår, grönt och vackert så missar det inte i plånboken. Gick även in och fixade internetbanken och lite så, är inte som hemma med en dosa och olika koder varje gång, utan man ahr sitt användarnamn och lösen att logga in med, så kommer alla uppgifter upp. Smidigt och enkelt! Dock stod eng.kontot på noll,då lönerna visst inte funkar att få in efter ett par veckor (?!), så ska få cash advance på fredag, var inga problem sa chefen =) Annars blir hyran svår.. Trodde alla problem skulle lösa sig när man fick ett jobb, men icke.

Nae, nu ska jag äta en yoghurt och fylla i formulär med frågor man inte förstår, so long.


Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Hoppas mag - bacillerna lämnar din kropp inom kort!

Jag har nu jobbat 3 dagar vid Skäggetorp. Imorgon ska jag hälsa på Linus, på 6 -årsgruppen, det ska bli mysigt o kul! På fredag blir det Malmslätt, hoppas det finns lika bra skademarkörer i denna grupp, som i den förra! Slutspelet i hockey pågår, pappa tittar just nu på en match på TV, det är nog Djurgården mot Brynäs?! by the way... min resa till London är bokad.....yipii! Kram

2010-03-24 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0