Bilder från Imperial Museum.


Imperial Museum


Olika plan från olika länder under 1a och 2a världskriget.


"The devil", en tank som användes under 2a världskriget.





Uniformer från tyska armén under 2a världskriget.


Winston Churchill´s kända ord.

Jude-stjärna som syddes fast på kläderna och lägerbyxor.


Tidningsurklipp från D-dagen.




Marre och jag väntar på Oskar som skulle hämta ut något kort.

Byggnad vid Vauxhallbron. James Bond ska visst flyga ut med en båt från detta hus!


Westminster Abbey som är ENORMT!


Kommentarer
Postat av: Mamma Gunilla

Alltid roligt med bilder! " Mattias - bilden" ser väldigt våraktig ut!

Jag har nyss kommit hem från Norrköping, har varit på Libanesisk resturant och ätit god mat. Nu ska jag packa lite, borsta hundarna ( de blir inte borstade på hundpensionatet ) o sedan titta på insidan av ögonlocken, imorgon ska jag trampa runt o göra typ 10 besök i hemsjukvården. Jag skrev ett mail tidigare idag o önskade trevlig helg - kom det fram?! God natt Fiffelina!

2010-03-04 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0