Imperial museum

Tror jag att det är vi ska gå till idag!! Vaknade upp för ett tag sedan, själv, för första gången på 3 veckor.. Var lite knasigt att inte kunna säga godmorgon till någon så därför säger jag GOMORRON SVERIGE!!
Ska göra mig iordning så killarna slipper vänta, för idag ska vi till "Imperial museum", om jag fick till namnet rätt. Gratis inträde, YES, och museum om 1a och 2a världskriget, så ska bli riktigt intressant =)
Igår var det solskensväder á la vååååår, cirka 10 grader och helblå himmel så blev att solglajjorna åkte på och ingen jacka, helt underbart =) Nu hittar vi rätt väg till Notting Hill dessutom, det tar ungefär 20 min att gå, så dit gick vi igår och käkade mumsig glass!! Äntligen fick jag min första pistagekula,gått alltför länge sedan sist.
Jag ser allt att ni är många som läser bloggen, så vart är era avundsjuka rop på vår och sol??
Familjen: Hoppas ni får det toppen i Sälen nästa vecka och att det är mer sol och sköna dagar än i julas!!

Nae,nu måste jag skynda mig här.
So long suckers


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej där.

Om allt går vägen för er, hur länge hade ni tänkt stanna?

Jag planerar nämligen att plugga i England i höst, dock inte i London, men risken finns ju att man besöker staden några gånger :D

Kramar Therese

2010-03-03 @ 16:27:31
URL: http://mylittlesecret.blogg.se/
Postat av: Medin

Här är ett desperat rop efter vår!!!!!!!!!!! Hoppas allt är bra, och att det inte blir alltför ensamt att bo själv nu när sara åkt.. men skriv mer tycker jag =D det är jättekul att följa dig/er! =) ha det bäst! Pusspuss

2010-03-03 @ 22:23:41
URL: http://johannamedin.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Du verkar ha det "glassigt" vilket förstås är kul att höra. Mindre kul att Sara blev tvungen att åka hem. Här är det två dagar kvar innan semester. Mycket ska hinna ordnas innan dess, både på jobbet och hemma. Jag kolllar din blogg varje morgon innan jag börjar gräva i första bästa mail- eller pappershög. Ett bra sätt att börja arbetsdagen på....Kram!

2010-03-04 @ 08:13:21
Postat av: Mamma Gunilla

Det museet vill jag gå på, om o när jag kommer till London. jag behöver veta saker om historia.

Nu väntar som sagt semester, härligt!

Inte för att vi behöver åka till snö....men allt annat med att komma till fjällen är bra. det blir roligt att få vara med Tuva o Linus. Huset och Isis vaktas noggrant av Rakel. Hundarna åker till Ödeshög imorgon, Håkan skjutsar dem dit. Trevlig helg till Fiffelina o till er andra som läser detta! Kram från mig

2010-03-04 @ 11:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0