JAG HAR ETT JOBB I LONDON!!



JAG FICK JOBBET!! Leendet på läpparna vill inte lägga sig, guuuuuud så härligt underbar känsla att faktiskt få göra något om dagarna!! Där man dessutom får betalt och inte bara gör av med pengar.
Suttit och väntat på ett samtal från Matt, chefen, hela dagen och så står det på mailen att han inte kan komma fram på mitt nr... Så jag ringer upp och får höra i stort sett direkt att " jag skulle gärna se dig här imorgon kl10 för att börja ditt första arbetspass hos oss"..eeh JAA jag kommer!!
Dock har jag ingen vit skjorta och inga svarta skor, förutom stövlarna. Men blir att inhandla imorgon på billiga, trogna Primark direkt efter arbetet.. Oj, jag kan faktiskt säga att jag har ett jobb, i LONDON, det är en skön känsla vill jag lova! Skönt att märka att all möda faktiskt ger resultat. Idag är det exakt 1 månad sedan vi kom till London.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

GRATTIS till jobbet! Här sitter vi i Sälen efter två dagar i backen med en hyfsad fräsch träningsvärk. L undrar varför jag kör så långsamt! Tyvärr har T fått feber så föräldrarna har enbart fått halvdag i backen idag. Nya försök imorgon....

Allt är bra och vädret är finfint. Må så gott och många kramar!

2010-03-08 @ 19:25:12
Postat av: mamma Gunilla

Toppen Fiffelina! Känn dig nöjd, efter allt slit med att skaffa jobb! Lycka till imorgon! Du är i London tills vidare, eller hur?

Papa o jag varit på tur till en våffelstuga idag, soligt o plusgrader!! Ljust till kl.18! Men jag tycker vi hade en jättebra vecka runt jul här!

God natt! Så passande bild från Arkö!

2010-03-08 @ 20:53:00
Postat av: Medin

GRATTIIIIIIIIIIIIS !!! Plötsligt händer det!! ;D Guuud va kul, förstår att du är jätteglad, på 1-månadsdagen och allt! ;) LYCKA TILL imorn nu, det kommer säkert gå huur bra som helst!! =) Pussar

2010-03-08 @ 22:48:35
URL: http://johannamedin.blogg.se/
Postat av: Anna-karin

Hej allt bra här, du verkar ha det kanon, hoppas du är ok efter magokomman. Bamse kram

2010-04-02 @ 21:34:06
URL: http://akon.bloggagratis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0