Jobbintervju imorgon då!

Skam den som ger sig och inte tänker jag sitta i nån skamvrå och skämmas över att inte ha gett ALLT utav min energi för att hitta ett jobb här i London.
Blev uppringd av det där telemarketing-jobbet redan i eftermiddag, så på måndag ska jag arbeta extra 9:30-16, vi får väl se...
för IMORGON KL 17 (min tid), ska jag på arbetsintervju på "The Salutation", en pub i Hammersmith!! Det skulle vara så perfekt att få ett arbete där.
1.JAG HAR ETT ARBETE!!
2. Jag börjar redan på måndag sådana fall.
3. Det tar cirka 25-30 min att gå dit, alltså behöver jag inte lägga alla pengar på pendelkort.
4. JAG KAN STANNA I LONDON!!

Jag trivs alldeles för bra för att åka härifrån och kan detta jobb göra så att jag stannar är jag skyldig dem ett jäkla hårt arbete från min sida!! Chefen som jag mailat med verkar ialla fall trevlig. Lyckades hitta jobbannonsen på "Gumtree", en stora hemsida där det finns lägenheter,jobb m.m. Tänk att man kan lyckas hitta nåt i ett sånt virrvarr och faktiskt få svar =)
Känn min glädje Sverige och ta lite av den om ni är på sämre humör.
Nu ska jag lägga mig en kort stund innan killarna kommer hit, dem har varit ute på Heathrow och träffat några kompisar som mellanlandar där inför deras jorden-runtresa.

Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Mamma Gunilla

Alla lyckosparkar i världen till dig!

2010-03-05 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0