Min vardag.

Skulle som sagt gått ut ikväll, men kroppen och knoppen sa ifrån så tar mig en välbehövlig och väldigt skön relax-kväll hemma på gatan. Spöregnar ute och det smattrar sådär mysigt mot fönstret, vilket kommer betyda att jag kommer somna gott inatt.
Idag har det vart busybusy på arbetet, fredagarna är dem som går fortast men som är mest slitsamma. Alla kontorsnissar går ut och äter och sedan är det dags för after work.. Nära på att jag inte skulle få sluta men iväg kom jag sedan.. Hann med att knäppa två snabba kort från jobbet ikväll, ska se till att ta på själva puben och inredningen nästa gång, men hade jag försökt hade ni bara fått se en massa främlingars huvuden, fullsmockat nu på kvällen och då gick jag ändå strax efter 19!!


Min arbetsplats til största delen: Bakom bardisken. Här är Matt, managern och Tiffany i full språng.


Söta flickor: Emma och Tiffany!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0