National History Museum

Idag, eller strax, ska vi åka till ett till gratis-museum och kolla dinosaurier, finns säkert något annat med men det vet jag finns där! Gratis är gott och något måste jag ju göra på min lediga helg.
Ikväll är det dags för finalen i Melodifestivalen, så blir att hänga med två volontärtjejer innan, Emma och Nicolina, för att sedan se finalen och sedan ut, tror jag är planen ialla fall =)
Gårdagens arbetspass 12-20 var gaaaalet. Snacka om fredagrusch.. Jag stod bakom baren och tod alla beställningar medans Dan och Tiffany sprang runt som dårar och ändå kändes det som att vi var för några.. Tur det lugnade ner sig i en timme ialla fall, innan det var dags för afterwork på fredagen. Hur rolig och härlig stämning som helst med mycket folk och det gick faktiskt bra!! De flesta kunderna är ju trevliga och hjälpsamma, men sedan finns det ju alltid något ägghuvud, men då är det bara och le och TÄNKA att gud vad otrevlig människa. Inte så smart att säga kanske,
Killarna kom till puben efter jag slutat jobba, så vi satt där ett par timmar och snackade, var ett lagom avslut på dagen =)
Nae, nu måste jag göra mig iordning ifall pojkarna 3 dyker upp snart!
Hoppas allt är bra varän ni befinner er =)


Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Det låter pressande - men roligt på jobbet! Ja, så är det ju överlag. de allra flesta människor är trevliga o hjälpsamma - de andra är inget att lägga energi på! Det känns som att huvudsaken är att ni som arbetar ihop är ett team. Vi kom hem från Sälen för 2 timmar sedan,skönt när hemresan är över! Dock sol o fint väglag denna gång - vilken skillnad mot i julas! Isis har inte varit synlig på hela veckan, skrev Rakel. Han kom hem för en halvtimma sedan! Nu ligger han redan o sover, efter att ha druckit massor med vatten. Hundarna hämtar vi imorgon. Nu ska vi se Melodifestivalen. Jag har lovat Linus att rösta på Ola. Min egen röst blir troligtvis på Anna - heja Nyköping! Ha en fortsatt bra kväll! Pappa hälsar! Var rädd om hela dig - inklusive ditt knä. Kramar!! Hälsa killarna - snart har de ett jobb, tror jag.

2010-03-13 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0