Natural History Museum

Jag, Philip och Mattias gick visst till Natural, inte National, History Museum igår och gick runt ett par timmar =) Stoooort som alla andra byggnader här, så vi hann inte klart. Men eftersom det är gratis går det ju lätt att åka tillbaka.Kvällen blev det melodifestivalfinal i Kyrkan, med MASSOR andra svenskar, var riktigt rolig stämning!! Sen blev det svenska puben och sedan något annat hängställe, vi var väl 15 svenskar tror jag, plus Steve, men med sitt blonda utseende så har han blivit en i mängden =) Bytte nummer med några svenska tjejer som var toppentrevliga, så dem ska ev följa med oss till Walkabout ikväll!! Blir en lugn och tidig kväll för mig, eftersom jag börjar 10 imorgon och jobbar dubbelskift..inte skoj och vara trött och seg då. Men härligt att få lyssna på lite livemusik ikväll.




Natural History Museum


Dinosaurie-skelett


Inbitna pojkar.


Tyrannosaurus Rex och..nåt annat stort huvud.


T-Rex.


Tänder..lite större än våra!





Svenskar laddade och redo för Melodifestivalen.


Vi fick lysande diodpinnar från några,dem fanns båda på armarna, runt halsen och i ölflaskorna.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Nu är den ljuva semestern slut och man är åter på kontoret! Det verkar gå riktigt bra och det var kul att "se" dig i tisdags.

Angående dinosauriekrainet kan jag upplysa om att det är en Triceratops.

Fortsatt lycka till med nya jobbet och snart är det dags för lön vilket är bland det trevligaste med ett arbete.

2010-03-15 @ 15:07:47
Postat av: Anna-karin

Hej! vilket härliga bilder, ni verkar ha det kanon. Här hemma är det som vanligt, jobba sova äta. Men vi har ju haft ett helt otroligt väder, men tyvärr ska det nog vända lite nu.Jag jobbar ju på 72 an nu och jag trivs jätte bra.Ha det så bra nu stor kram ak

2010-03-16 @ 20:40:34
URL: http://akon.bloggagratis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0