Sångfåglar i släkten.


Jag på Walkabout i fredags, syns inte på kortet men från scenen var det myyyycket folk som kollade!


Ikväll åkte jag och lyssnade på när kusinbarnen Alexander och Linnea sjöng och spelade på ett ställe här i London. Inte setts sen vi var små tror jag, så var lite komiskt att vi utav alla ställen ses i London. Duktiga var dem!!


Syskonen Herlogsson på språng till tunnelbanan =) Skoj att träffas!!

Imorgon spelar dem på en pub i Hammersmith, får se om jag hinner dit. Har en ledig dag imorgon, men verkar bli fullt upp.. brunch/lunch med Sofia, ev matshopping i svenska affären inför påskmiddagen på fredag, möte med national insurance number kl 16 och middag med tjejerna från jobbet runt 19.30. Får se om kropp och knopp orkar med allt, men det ska nog gå bra, ska alldeles strax sluta ögonlocken och låta John Blund komma hit.


Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Vá kul att ni träffades!Oj, så vuxna personer. Det är väldigt länge sedan jag träffade Inga Lills barn barn. Så modigt av dig att sjunga! Vi har just pratats vid i telefon, men det är roligt att skriva här!

En riktigt GLAD och TRIVSAM påsk till alla som läser det här! Puss i påsk från Stämna Askeby

2010-03-31 @ 20:59:59
Postat av: Eva och Pelle

Hej du! Vill bara önska dig en riktigt trevlig påskhelg. Just nu lite deppigt eftersom LHC förlorade 1:a matchen mot Djurgården i semifinal, men de kommer nog igen.

Kram på dig och ha det fortsatt kul i London.

2010-04-01 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0