This is a day to forget.

Ja, fy fan. Det här senaste dygnet ska jag och vill inte minnas. Åt en kyckllingsallad igår kväll, kände magen började krampa på vägen hem från jobbet och ja, när jag kommer hem strax före 00 så blir badrumsgolvet och toastolen mina bästa vänner.. för jo jag har blivit matförgiftad. Så tillbringat natten, morgonen och hela dagen med mindre roliga aktiviteter och inget jobb. NU har jag lyckats få i mig ett halvt glas vatten, kan ni förstå att energin inte är på topp..men börjar inte förräns 17 imorgon så ska nog hinna kurera mig =)
Grannen,( ja storasyster) "Idol-Ola", lämnade inte kvar sin läkaroll på jobbet idag utan har knackat på flera ggr och frågat hur jag mår och om jag behöver något från affären, så jag är väl omhändertagen. Mattias ringde nyligen upp med och undrade hur jag mår, så känner mig trygg här!!
Lyckats att ialla fall engagera mig i ansökning till Universitet/Högskola i höst. Förstahandsvalet föll på Växsjö och det känns BRA. Sedan står Kalmar, Luleå och Jönköping på kö under. Hinner säkert ångra mig några ggr innan sista anmälningsdag är här, men nu är ialla fall ansökningen inskickad, skönt och fått det gjort.

Mamma, ska bli jättekul att du kommer och hälsar på mig!!Min entusiasm var inte på topp när vi pratades vid, men det skyller jag på sjukdom. Får se vad London har att erbjuda oss dem dagarna =)





Kommentarer
Postat av: Storasyster

Stackare! Hoppas alla baciller är nerspolade nu och att du är redo för nya tag.

Känns tryggt att höra att du tar ansvar för din framtid genom att skicka in ansökningar om höstens studier. Vi håller tummarna!

Lkpg är regnigt idag och snön försvinner i rask takt.

Kram

2010-03-23 @ 12:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0