Tråkdag, men en härlig sådan.

Japp, jobbat 10-19 så nyligen hemkommen. Varit en toklugn dag på jobbet och på det spöregn så vi har varit rätt uttråkade.. Jag har putsat alla ölkranar, putsat glasdörrarna på barkylarna och sorterat alla glas, igen, vilka kommer stå helt fel igen imorgon bitti när jag kommer dit..allt för att ha något att göra.
Matt såg allmänt rolig ut när han vände hela såsskålen uppochner och försökte gräva ut det sista med tungan.. Jag sa det att "eehm, matt, i think its empty by now". " No, i can still get two or three more drops out from it" okey, sysselsätt dig med det du haha. Jag hann även slå Dan i huvudet med en träplanka, eller planka men en del från en byrå hade lossnat och självklart lutar han sig framåt närjag ska lyfta bort den, snygg bula killen!
Lyckats få i mig en väldigt rinnig yoghurt och ett glas vatten nu, så tar sig saaaakta men säkert med mat i magen, en bit kvar dock till en hel riktig måltid. Skulle köpa skinka att äta tänkte jag men när jag höll på att lägga i den i korgen såg jag något grönt på en av skivorna, jo MÖGEL. Så nej tack, inget mer skit i magen här inte, så fick bli yoghurtar istället.
Inom några dagar ska jag eventuellt iväg på något spännade, men det skrivs det om mer då, peppar peppar ta i trä att det blir av =)
Nu ska jag dricka lite mer vatten och lägga både knä och fötter i högläge efter ännu en dag ståendes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0