Tube Map= Livräddare



Som ni kan se är det ett hyfsat virrvarr med alla tunnelbanestationer, olika linjer beroende på färg och så är allt indelat i zoner. Jag går av och bo och bor vid White City, där jag så fint målat lite med grönt, ser ni?! Det är den röda Central Line som går till tex Piccadilly Circus och Oxford Street. Ska man endast dit är det ju jättesmidigt..dock ska man allt som oftast någon annanstans och då har den här kartan var en räddare i nöden vill jag lova!!
Om ett par timmar ska jag bege mig mot arbetsintervjun, ska bli spännande!! Läste deras annons igen för en stund sedan och det stod att man skulle börja redan imorgon visst, oops! Men ju tidigare desto bättre =)
en son till mammas väninna (ja, Oscar), hörde av sig igår och tipsade om två barer/pubar jag kunde gå till och säga att han rekommenderat sig..så någonstans av dessa tre ställen BORDE jag kunna få jobb! Känns faktiskt riktigt skönt just nu och att solen skiner konstant i flera dagar nu gör ju inte saken sämre.

Ikväll har vi 3 bestämt oss för att åka till Svenska Kyrkan, då dem visar Melodifestivalens Andra Chansen ikväll. Kan vara skoj att träffa lite andra svenskar och bara sitta och ha en lugn lördag! Melodifestivalen är väldigt stor ialla fall i de homosexuella kretsarna här i London, för sist gick vi in på den svenska puben som ligger mittemot svenska kyrkan.. Var till 99% homosexuella därinne som faktiskt kunde texterna och sjöng med på SVENSKA, riktigt skoj att se och höra =)

Familjen: Hoppas ni kör försiktigt upp till Sälen och att resan går/gick bra!! Vi får se till att skypa en dag, så jag får se er och även fam. Löfstrand!


Kommentarer
Postat av: Anna-karin

Go kväll! Hoppas intervjun gick bra och ni fick en trevlig kväll i svenska kyrkan med melodifestivalens andra chansen.Tänkte själv titta på den här hemma. Ha det nu så kanon du bara kan.



Bamse kram från mig AK

2010-03-06 @ 19:34:54
URL: http://akon.bloggagratis.com
Postat av: mamma Gunilla

Hej! Vi har kommit fram till Sälen, ätit o tittat på melodifestivalen. Pappa o jag åkte förbi vasaloppsstarten, det myllrar av människor, skidor o vallningsstationer.

Vá bra att du fått flera tips.

ha en fortsatt trevlig helg! Imorgon bär det ut i backarna! det blir roligt. Kram

Javisst, ska vi "ses" någon kväll. kram

2010-03-06 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0