Walkabout on a Saturday.





Igår var Mattias på testjobbdag på Starbucks, gick bra =) Medans han knegade lagade jag, OSkar och Philip mumsmat: klyftpotatis, kött, tzatsiki och sallad..kunde inte ha fått en godare lördagslunch!! Efter ett tag dök Emma och Nathalie upp då vi SKULLE haft slappiskväll med spel och prat, men så blev inte fallet.. Nee, dem fick låna kläder av moi, för mot Walkabout styde vi stegen! Var rugbymatch mellan England-Frankrike så var skön stämning med skrikande britter och fransoser i baskrar.
Sen när livebandet drog igång. H-E-R-R-E-G-U-D vad vi röjde!! Dem spelade bara rockklassiker, från 50/60talet och framåt och vi stod längst fram och rockade loss som andra groupies.. Men sångaren var ju faktiskt snygg OCH kunde sjunga OCH kunde spela gitarr, vad ska man göra?!
Så efter en lång och stört rolig kväll styrde vi hemåt och alla 3 trängde ihop oss i min säng, då tjejerna bor en bra bit härifrån, dock dog Emma av värmeslag så beslagtog golvet hehe.
NU på förmiddagen gick vi till Starbucks för att äta lunch, men tog med den ut i parken i Shepherds Bush då vädret är kanon idag. Jag har precis ätit färsk mango i linne ute på trappan och gassat mig i solskenet!
Strax bär det av till jobbet, då dem ville ha in mig 1h tidigare, så idag blir det jobb 16-23.30. Bara att ladda magen med käk och vätska och sedan är det bara att sätta fart i benen.


Kommentarer
Postat av: SkogslundEva

Hej! Inte utan att man blir lite avundssjuk! Musik är ju härligt. Men nu är man ju där man är i livet!!!!Du verkar ha det vädigt kul, bra och mysigt och har hunnit se en hel del. Va´rädd om dig och fortsätt uppleva London. Kram från Skogslund

2010-03-21 @ 20:08:12
Postat av: mamma gunilla

Det låter som att ni hamnade på nå´t riktigt kul!

Idag har jag rockat loss med att städa! pappa har lagat den del av altangolvet som brast av ett snöras.

Ikväll har vi tittat på en "rulle" o nu ska vi titta på insidan av ögonlocken, ny arbetsvecka stundar.Ann - Helen Klase`n hälsar, vi träffade henne på ICA maxi igår.

Take good care! God natt!

2010-03-21 @ 22:32:52
Postat av: Anna-karin

Hej! Ja ni ser verkligen ut att ha det bra och snön smälter riktigt fort här hemma det är så skönt. stor kram från mig.

2010-03-21 @ 23:00:03
URL: http://akon.bloggagratis.com
Postat av: Cissi

Skogslund: Oj, vad kul att ni har hittat hit!! Trivs verkligen jättebra och lyckades få tag i ett jobb som både är roligt och fartfyllt. Kom nyss hem, kl är 00:08 här, så ska ladda om till en ny arbetsdag nu. Fick ett mail av Vigge häromdagen, hörde han ska till Rom och det är ju inte helt fel det heller =) Hoppas ni har det bra hemma i skogen och att våren kommer till er snart också!!

2010-03-22 @ 01:08:58
Postat av: Emma

Sjukkul kväll, det får jag leva på den här veckan då man jobbar! Vet inte om det bara är jag, men tjena vilken nackspärr jag har :O Vet inte om det var för den galna dansen eller timmarna på govlet. hahaha. Vi hörs! Ha en bra vecka. Puss

2010-03-22 @ 18:58:34
Postat av: Cissi

Hahaha, du Emma, jag ahr sådan träningsvärk i nacken att det känns i muskler jag inte visste fanns.. Var nog allt rockande på dansgolvet som satt sina spår!! Ha en good vecka du med, så hörs vi av närmare helgen ;) Puss o kram

2010-03-22 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0