Utkast: Mars 5, 2010



Igår kom vi äntligen iväg på bio, tror vi gått o pratat om det sen vi landade. Går så mycket, mycket mer filmer här än hemma så gäller att passa på.
"The Wolfman" blev det igår och jag hade sagt innan att hoppas den drar igång direkt så man slipper sitta och tråka innan filmen börjar på riktigt.. joho då, jag tackar jag! Första scenen är totalblodig och splash säger det åt alla håll och kanter..en sur varulv kan man kalla det. Filmen var rätt mörk, men riktigt bra gjord och absolut värd att se!! Dock inte för er med kräsen mage för som sagt är det blod, tarmar och huvuden lite titt som tätt.

Här får ni alla en slängkyss med expressfart till vart ni nu befinner er! Hoppas ni alla mår bra och tar hand om er =)



Är det vår och sol eller är det?? Denna fina himme har jag hos mig idag.


Hemma på min gata i staaaaan.. Denna gata bor jag på, "mitt" hus är första till vänster, där en grön skylt sitter!


Kom hem för en stund sen efter en arbetsintervju ute i zon 3 ( 45 min resa,suck) för ett telemarketing företag som ringde och gjorde undersökningar på sjukhus m.m. i Sverige för min del då. Dock världens sämsta lön, den betalas inte veckovis heller så hyran hade blivit svår och när jag satt och tänkte efter intervjun på om jag ska tacka jag eller nej..då ringer det en till reception och hade visst massa strul med sin lönecheck. Så nej tack, dålig lön, lång väg att åka och krångel. Nog att jag vill jobba men är inte helt blåst och går på något sådant!
Så nu ska jag laga lunch och sen ut och kicka lite fotboll på gatan i det sköna vädret =)


Kommentarer
Postat av: Mamma Gunilla

Fiffelina!

Städjobb på sjukhus, i disken i sjukhusköket, personal i kassan vid T-banan,

hmmmmm.... det är det jag kommer på just nu. Tack, för slängkyssen! Jag fångar den o bevarar den!

Nu ska vi se Let´s dance, det känns ljusare än den film ni såg! Lilla Tuva har varit här en stund, hon undrar hur vi ska få plats i samma hus i fjällen.... Kram

2010-03-05 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0