Solig helg i Hyde Park.

Glömde lägga ut ett par bilder från vår sommarhelg. 30 grader gav en heldag i Hyde Park och en heldag på terrassen =) Tyvärr regnade igår kväll/inatt och idag ahr det varit mulet men fint nu på kvällen igen så peppar, peppar att det är fint på lördag när jag är ledig på dagen. Jobbar 9 dagar i rad, har kommit  halvvägs och är redan stendöd, menmen på tisdag är jag helledig eftersom Sofia fyller..tadaaa 20år!!! Ingen viktig ålder här i England men det struntar vi i, stor födelsedag för oss svenskar så det ska firas ordentligt =)
Imorgon jobbar jag 18-00.30 så imorgon ska jag och Sofia faktiskt komma iväg till British museum på förmiddagen. På lörsag arbetar jag samma pass så då har jag lovat bort mig själv till Steve hela dagen. Lyxaffärer står på schemat och en fribiljett på hans gym ska utnyttjas.. ojoj, får se hur det går, inte tränat ordentligt på länge!! Menmen, gratis är gott och gymmet ligger runt Oxford Street så ska bli skoj och se hur ett sådant "fint" gym ser ut.

Nu ska jag stoppa ett äpple i magen och sedan försöka krypa i sängs tidigt så jag får lite sömn i mig. Gårdagens arbetspass 12-24 var joooobbigt!! Dagen var lugn och skön och på kvällen jobbade jag och Emma på som vanligt..Sen vällde det ärligt talat in folk, fullproppat både inne och ute och då det bara var vi som jobbade och dem andra ur personalen inte kunde nås..ja, det var bara att springa runt som dårar!! Snacka om att vi var döda när vi skulle plocka ihop, klapp på axeln till oss själva =)



Sofia i Hyde Park med bleka Tomi bakgrunden-en av de brittiska killarna vi spelade baseball med.


Norrköping-Emma njuter av vår favoritdricka den dagen, vatten!!



Nathalie brände sig liiiite väl mycket så på med Emmas fina solhatt och tjocktröja då huden kokade..skönt!


Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Vilka sommarbilder!

Här var det +7 grader kl. 7 imorse!

Framåt dagen blev det 16 - 18 grader.

Helgen i Hässleholm gick fort!

Vi firade 30 - års jubileum, av vår vänskap!

Vi träffades ju när vå åkte till Libanon för att göra FN - tjänst. Så i fredags hade vi FN- baskrarna på o sjöng "hemåt det bär", så väggarna bågnade! I lördags åkte vi på biltur. Vi var på slottet Sofiero, tillsammmans med massor av danskar och alla ville vi beskåda alla blommande rodedenron buskar / träd. Vi intog även kulinarisk måltid där, i form av korv med bröd.Se`n drog vi vidare till bl.a. Kullens fyr ( Kulla mannen ).Vi åkte ner i små byar, som liger alldeles vid havet - månntro är det väl Skälderviken på den sidan. Idag har jag cyklat runt i Skäggetorp - en dag med rimlig arbetsbelastning - tro det eller ej! Pappa är vid Valla o spelar minigolf o sedan ska de äta i Mellerumsgården. ( Mjellerum ) ? De firar en 30 och en 60 - åring. Nu ska jag gå med hundarna. Kram till dig Cissi!

2010-05-31 @ 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0